Allt och inget...


Ännu en helg har passerat och denna har till min stora sorg spenderats på jobbet. Nu ser jag dock ljuset i tunneln då jag har två lediga helger att se fram emot. Förutom jobb har jag hunnit plöja igenom några rullar bl.a. Beck - Gamen, Beck - Flickan I Jordkällaren, Inside Man, The Departed och Man On Fire... hmm... kan nog konstatera att den gångna helgen inte kan tillräknas mina mest produktiva arbetsdagar =). Har fortfarande några rullar kvar som ska tittas på under veckan.

Som den atlet man är så åkte jag igår (tisdag) iväg med Taxi-gänget å lirade lite innebandy för första gången på 2 år... vilket automatiskt innebär att detta var första gången på 2 år som jag utför någon fysisk aktivitet, (läs: tränar *lol*), över huvudtaget. Kroppen fick sig en chock för att uttrycka sig milt =). Höll dock ut under de 1,5 timmarna... även om jag spenderade största tiden gåeendes... så någon större teamplayer var man då inte... snarare en belastning... men kul var det iaf... och det är ju huvudsaken, har jag hört.

Veckan kommer fördrivas på jobbet mellan 15-24 vilket suger men då har jag ju grymt mycket tid för att blogga så om man ser på det hela ur det perspektivet är det ju toppen att jobba =). Har faktiskt kommit till insikt i att bloggen har blivit ett substitut för andra mycket mycket tråkigare sysslor här på jobbet... så till er alla bloggare..."Blogg more, work less". Till helgen ska jag eventuellt ner till mässan på Rosvalla men det är ingenting bestämt än så länge.

Vidare har undertecknad för hoppningsvis hittat sin bil *jippi* som under kommande helg kommer stå parkerad på Audi i Nyköpingsförorten Stockholm, så jag ska försöka pallra mig upp till huvudstaden under helgen.

Och till sista mina vänner... VÅREN ÄR ÄNTLIGEN HÄR !!!!!!!!!!! Richie likes springtime =)...

Nu är det dags å kila... hör av mej när jag har mer onödig men ack så relevant information som jag vill delge min omgivning =)

PUSS


"Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv."
- Sue Murphy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0