Det är mycket nu...

Då har jag snart lagt ännu en dag i Avis-himlen (läs helvetet) bakom mig och jag känner att det börjar bli dags att anlägga en liten brasa där Aviskläder och lite andra lösa föremål som lätt förknippas med biluthyrningsbranschen ska få omvandlas till aska... pyroman-djävulen i mig lever fortfarande. Trodde faktiskt det skulle kännas lättare att gå tillbaka till Avis efter skolan när jag visste att jag bara skulle vara kvar där till hösten... som längst. Hoppas innerligt att jag kan börja på SF tidigare än beräknat... men men... jag lämnar över mitt öde i SF's försäljningschefs händer å hoppas på det bästa. Ett litet ljus i mörkret är dock att vår chef har slutat och ska försöka sig på att köra nästa företag i botten och göra livet surt för några andra ovetandes stackars trälar.


I övrigt är det full fart. Jobbar så jag håller på å DÖÖÖÖR ...kamratförening "Vi som är utbrända"... HERE I COME.... och mer ska det bli. Har alldeles nyss tackat nej till en tjänst som konferenssäljare på Blommenhof Hotell så nu behöver jag bara fokusera på två jobb... kanske tre (se nedan). Det hade nog varit jätteroligt och gänget som jobbar där verkar vara kanon men... mnja... det föll på lönen. HRF är väl inte direkt välkända för att göra folk till miljonärer om ni förstår vad jag menar.
Ska till Kista på anställningsintervju hos Philips imorn så får vi se vad dom har för kul att erbjuda. Tjänsten är på Philips Hushåll och Personvård så som introduktion blir det väl till att göra hemmatester av hårborttagningsvax ála "Vad kvinnor vill ha". Återkommer på fredag om hur det gick....... med intervjun alltså... inte benvaxningen...*my secret*


"Att prata om genomsnitt är j*vligt farligt. Om du stoppar in huvudet i ugnen och benen i frysen borde du ha en ganska behaglig genomsnittstemperatur... men chansen är stor att du dör"
- Lasse Elfström


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo Ritchie, skulle aldrig komma på tanken att slå dig, men tack för erbjudandet.
Vad roligt att du också finns med i BLOGG heaven! kramizzzzz

2007-03-07 @ 19:46:57
Postat av: simon

I WROTE THAT !!!! SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon SIMON Simon simon

2007-03-07 @ 19:47:50
URL: http://sharkbay.blogg.se
Postat av: Jim

Curry burry... Du rockar.. Kommer bli skitbra. Annars vet du var du kan jobba lite..*S*

Kramar

2007-03-08 @ 00:17:05
URL: http://merkell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0