Funderingar... HJÄLP!

...Om du kväver en smurf, vad får hans ansikte för färg?
....Vad gör du om du ser ett utrotningshotat djur som äter en utrotningshotad planta?
...Om en sköldpadda förlorar sitt skal ? är han då hemlös eller naken?
...Varför finns det inte kattmat med smak av möss?
...Varför krymper inte får när det regnar?
...Varför fastnar inte limmet på insidan av flaskan?
...Varför finns det ett "s" i ordet "läspa"?
...Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när man så väl vet att batteriet är dött?
...Varför kallas en skulptur en byst om den slutar just ovanför den del utav kroppen den är uppkallad efter?
...Får fiskar kramp då de har ätit?
...Varför bär kamikazepiloter hjälm?
...Om du binder fast en smörad brödskiva på ryggen av en katt, och släpper dem från hög höjd? Vilken sida landar först?
...Behöver du en ljuddämpare då du ska döda en mimare?
...Varför finns det flytväst under flygplansstolarna, när det hade varit bättre med fallskärm?


Kamrater, detta är frågor jag ställt mig själv under en mycket lång period och jag känner att det är dags att gå vidare nu så därför behöver jag svar på dessa.


"Har det gått sönder en stol? Vilken otrolig dramatik!"
- Thommy Engstrand under den spännande Davis Cup finalen



Kommentarer
Postat av: Mic

Här kommer min ålderdomsvishet in:

1. Blå
2. Tar ett kort
3. Han är nudist
4. Mus på burk !? här kan du vara något på spåren:)
5. Därför
6. Annars skulle man ju inte få ut det
7. För att jävlas
8. För att krama ut det sista ur dom
9. pass
10. Turkos
11. Safety first !
12. Ernst Kirstenbauer
13. Nej
14. Ernst Kirstenbauer

Vad vinner jag !?
Mic

2007-03-21 @ 23:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0