Put Your Hands In The Air...And Give Me All Your Money!



Kamrater, ge mig pengar!

Min mor upptäckte redan vid tidig ålder att min "smak" var av en något lyxig karaktär och en uppväxt i en relativt välbärgad familj har knappast förändrat min syn på pengar utan snarare haft en motsatt effekt. Vill man ha något och har pengarna, så köp, har varit ett motto jag levt efter till punkt och pricka. Nu är dock läget sådant att jag vill ha "något" men har inte riktigt pengarna =(.

Inköpslistan lyder som följer (utan inbördes ordning);
Bil, 200.000-250.000
Sovrumstv, 20.000
Diverse: 20.000
Möbler, 40.000
Eventuellt ny lägenhet, typ 1.000.000, alternativt hus, typ 2.500.000

Allt som allt pratar vi en smärre summa om 1,5 - 2,7 miljoner beroende på omständigheterna.

Kamprad, Gates, Persson, Rausing... om ni eller någon annan tillhörande den lite högre sociteten av någon konstig anledning kikar förbi här... ge mig lite pengar. Detta är självfallet inget privilegie förbehållt ovan nämnda herrar utan alla är välkomna att donera. Nu har ni en otrolig möjlighet att göra ert livs godaste gärning och samtidigt göra en koreansk man utomordentligt glad. A once in a lifetime opportunity!!


"Pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en Jaguar än i en buss"
- Okänd


Kommentarer
Postat av: Mic

Jag kan sponsra med en wünderbaum till din nya bil, alt skithus papper til huset.
Eller så kan du kräva en lunch de närmsta veckorna nu när jag har $$ :P

Mvh
ThaMan

2007-03-21 @ 23:21:34
Postat av: john

klart du ska få cash min käre vän! Jag ska ägna dagen till att se vad jag kan göra. Jag vet iaf att jag kan hjälpa dej att SPARA lite iaf. Köp min opel för 70 då har du sparat in en slant, sovrums tv står på duosecs kontor, den kan du tjåla (?) när som hellst. Diverse kan du hitta i mitt källarförråd, säg bara till så öppnar jag! Möbler e ju inga problem, snart öppnar alla sina uteserveringar ju! Bara häkta på kärra och schuppa på det man vill ha! :) Vad gäller lägenhet får du nog helt enkelt gilla läget eller ta och pinna ner till Göran Rosén och deala till dej en lokal. Under förutsättning att han e full dvs.

Så där ja! Nu känner jag att jag gjort en god gärning iaf!

2007-03-22 @ 09:43:26
URL: http://johnjohns.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja om en rikman kommer din väg så be honom svänga förbi mig oxå!!! Har oxå en del hål man kan lägga mycke pengar!! Kram

2007-03-24 @ 06:35:20
URL: http://xsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0