Vem har stulit våren?

Var tog våren vägen? Efter förra veckans försmak på våren vill jag ju självfallet ha mer vår, ja till och med sommar... men vad får man... SNÖ!?!?!?! Folk har för bövelen blivit skjutna för mindre förseelser än att slänga ut en massa snö mitt i våren. "Han" som sitter däruppe och bestämmer måste ju vara helt från vettet. Och vid närmare eftertanke är det inte mycket han gjort särskilt bra, ta t.ex. att han placerat en sekretutsöndrande tingest ovanför munnen, och dessutom satt fanskapet uppochner så att allt rinner ut.

Nu, så här i skrivande stund tycks jag fått gehör från högre makter eftersom jag nu ser solen spegla sig i avgångshallens så vackert polerade golv. Samtidigt ringde det nyss i mobilen med följden att Kentas "Just Idag Är Jag Stark" strömmade ut genom "högtalaren" (förklaring: den där lilla, lilla högtalaren man brukar finna på baksidan av telefoner vars ljudkvalitét allt för ofta har en ganska "burkig" och "skränig" karaktär med en öronbedövande diskant).... Mmmmm... nu känns allt bra igen.



"Det är en kille som är väldigt stor, båda två"
- George Scott visar att boxning inte alls är skadligt... eller?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt för dig att de känns bättre......men jag tror nog du får vänta en stund till innan den "riktiga" våren kommer.

2007-03-20 @ 22:41:03
URL: http://xsandra.blogg.se
Postat av: Simon

en snubbe som heter farbror frost snodde den i stockholm iallafall ;)

2007-03-20 @ 23:52:08
URL: http://sharkbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0