Richie... periodare ?!?.... knappast.... =)


Ojojoj vilket liv det blev över mitt så kallade "periodande". Okej, jag kanske inte tillhör världseliten bland bloggfreaken men jag gör mitt bästa och mycket mer än så är ju svårt att begära men okej, allt för att tillfredsställa diverse AIBMSIFTFODOHIAML vilket med vanlig svenska är en abbreviation *Oj vilka fina ord jag svänger mig med* av Aktiva Internetsurfande Bloggläsare Med Stort Intresse För Triviala Fakta Och Detaljer Om Händelser I Andra Medborgares Liv. Och appropå "att göra sitt bästa", det får mig osökt att tänka på en replik som lyder som följer;
 "Your best?... Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the promqueen".

O
ch Jim, tack för att du visade hur man "mobilbloggade" men jag kommer tyvärr inte ihåg hur man gjorde så... jag får fortsätta the old-fashioned way.

Jaja, låt mig istället få förtälja de bakomliggande orsakerna till mina sporadiska inlägg. Det händer för tillfället absolut ingenting i mitt liv som är värt att blotta för min omgivning. Så enkelt var det med det. Men vad är det då för saker jag inte anser "viktiga" nog att dela med mig av?!?... Jo;

Fick tillbaka bilen från plåtniklas i onsdags. Fin som en pärla blev han... och vi blev drygt 6.000:- fattigare =(. Men det blir ändring på här i veckan då bil-drullen som körde på mig ska få krypa till korset och ta ansvar för sina horribla handlingar.

Hela slutet av förra veckan låg jag hemma och var ett "ynk"... hade halsont och mådde allmänt skitdåligt. Mycket Guitar Hero II blev det dock... har avancerat till nivån "expert" nu vilket är sjukt svårt kan jag meddela. Snabb som en vessla måste man vara. Har ni behov av att "rocka" av er är ni hjärtligt välkomna till vårt enkla lilla kyffe. Skriv ut och ta med detta inlägg så bjuder jag på kaffe också (max ett erbjudande per hushåll). =)

I söndags drog jag mig upp från soffan och grattulerade min käre mor på den häringa Mors Dag. Och för att visa vilken snäll son hon importerat medtogs presenter i form av en mycket dyr Kosta Boda skål och en elektrisk flugsmälla/insektsgrill. 

I
dag är det måndag och jag är åter på jobbet.


Nu förstår ni säkert varför jag inte skriver så ofta... det händer helt enkelt inte så mycket... men när det väl gör det... då lovar jag att rapportera omedelbart.


Buss & Kran

// Richie


I rätten:
Fråga: Lyfte han upp hunden i öronen? 
Svar: Nej.
Fråga: Vad gjorde han med hundens öron?
Svar: Han lyfte upp dem i luften.
Fråga: Och var var hunden då?
Svar: Den satt fast i sina öron.


Kommentarer
Postat av: sambon

Vi får väl hitta på något roligt att göra så du kan skriva om det... PUSS

2007-06-01 @ 12:05:43
Postat av: Kristian

hur tycker du att det går med ditt bloggande min vän? Jag kommer hem på måndag, hinna med en java den här gången kanske...?

2007-06-02 @ 18:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0